Wycieczka do Silvarium w Poczopku

We wtorek udaliśmy się z wycieczką do Silvarium w Poczopku.

Wszystko nas tam zachwyciło – i piękny, pachnący las z edukacyjnymi ścieżkami i tajemnicze, intrygujące sowy i puszczyki obserwujące nas spod przymrużonych powiek i dostojne bociany i wyspa, jak z bajki – na środku stawu i Galeria Na Skraju Puszczy, z wypchanymi zwierzętami zamieszkującymi Puszczę Knyszyńską. Wędrowaliśmy po uroczych kładkach i mostkach, zbieraliśmy energię w kamiennym kręgu, odgadywaliśmy tropy różnych zwierząt, wdychaliśmy czyste leśne powietrze, odczytywaliśmy godzinę na zegarze słonecznym i wypatrywaliśmy Ducha Puszczy (jednej z grup udało się go usłyszeć, a nawet zobaczyć !!!).

Po bardzo atrakcyjnym pobycie w leśnym ogrodzie, który dostarczył nam dużą porcję wiedzy o środowisku pojechaliśmy na obiad do restauracji w Sokołdzie.

Wyjazd uważamy za bardzo udany !

Działanie w ramach projekt pn. „JESTEŚMY EKOEKSPERTAMI” dofinansowanego ze środków Województwa Podlaskiego,

program „Małe granty ekologiczne 2023”.

Operator programu: Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych.